Isporuka & Povrat robe

Dostava se vrši isključivo na području teritorije Bosne i Hercegovine uz besplatnu  dostavu za narudžbe iznad 100 KM.
Nastojimo poslati sve narudžbe u roku od 24 sata, međutim, tijekom velikih rasprodaja i tijekom vikenda može doći do malog kašnjenja u slanju vaše narudžbe.

Nakon potvrde o kreiranoj porudžbini, porudžbina ulazi u status obrade. Nakon obrade bićete obavješteni o promjeni statusa Vaše porudžbine putem email-a.
Rok isporuke je 24/48h. Porudžbine kreirane petkom i vikendom, šaljemo početkom naredne sedmice. Narudžbe koje su poslane iza 13h šaljemo naredni dan.
Nakon email obavještenja da je vaš paket spreman za isporuku, rok isporuke je dva radna dana.

Dostava na kućna vrata je potpuno besplatna za iznose preko 100 KM. Za svaku kupovinu u iznosu ispod 100 KM, jednokratno obračunavamo troškove isporuke u iznosu od 8,00 KM (sa uključenim PDV).

Opcije dostave:
BH Pošta: 8,00 KM – standardna dostava, mogućnost preuzimanja u najbližoj pošti.
Euroexpress: 10,00 KM – brza dostava u roku 24h.

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.

Kuriri X-Expressa ili BH pošta (eksterna firma koja vrši dostavu robe za Galant d.o.o.), pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-17h. Molimo Vas da u tom periodu obezbjedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primjetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavijestite, pozivom broja 030 / 871 – 610 ili putem email-a info@galant.ba. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, pozove Vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka nam se vraća.

Reklamacija i povrat?

Kupac ima pravo na povrat robe u slijedećim slučajevima:
-isporuka robe koja nije naručena;
-isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu ili su eventualno nastala u transportu;
-za sve ostale razloga povrata robe molimo Vas da nas direktno kontaktirate;

Galant d.o.o. će odobriti povrat robe nakon prijema opravdane reklamacije telefonski, mailom ili pismeno sa detaljnim instrukcijama za povrat robe. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, nadoknadit ćemo vam troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nismo više u mogućnosti isporučiti, ali i ponuditi odgovarajuću zamjensku robu. Ukoliko je došlo do greške prilikom isporuke robe i isporučena roba je pogrešna u odnosnu na robu koja je naručena, povrat robe će biti moguć isključivo ukoliko je roba orginalno zapakovana te orginalna ambalaža nije oštečena. U protivnom povrat robe nije moguć.

POSTANI #GALANT AMBASADOR

Obožavaš modu, pratiš modne trendove …

NEWSLETTER

Prijavite se i budite u toku sa novim kolekcijama, sniženjima i drugima aktuelnostima.

Sve za nju na jednom mjestu!

Naša trgovina

Pogledaj lokaciju na google karti

Trebate pomoć?

Online chat

Od ponedeljka do subote od 08:00 do 17:00

030 871 610

Od ponedeljka do subote od 08:00 do 17:00

Pošalji e-poštu

Odgovorit ćemo vam čim prije

Moglo bi te zanimati

©1997 – 2024 GALANT d.o.o.. Sva prava pridržana.

I

I

Tražimo #Galant brand ambasadore

Ovlašteni zastupnik i distributer #Flormar kozmetike